Pre online podnikateľov, majiteľov e-shopov či export a country manažérov
Máte úspešný e-shop, ktorému už slovenský trh nestačí? Ako expandovať do Európy podobne ako Notino, 4home, Shooos, Novesta, Astratex a ďalšie stovky značiek úspešne etablovaných v zahraničí?
Expandeco s jeho vyše 80-členným medzinárodným tímom a logistickou infraštruktúrou je spoľahlivým partnerom na každom kroku za hranicami. Ich e-commerce platforma vám napríklad pomôže s lokálnymi adresami na spracovanie vratiek, s profesionálnou zákazníckou podporou na mieru, aj s lokalizovaním e-shopu tak, aby pôsobil všade ako doma.
E-commerce preklady spájajú precíznosť a odbornosť, pričom ich zabezpečujú certifikovaní rodení hovoriaci s dlhoročnou praxou a špecializáciou na danú oblasť. Vďaka prekladateľským CAT nástrojom, automatizácii a moderným riešeniam kvalitného strojového prekladu neustále držíme krok s dynamickým svetom e-commerce a vývojom európskych jazykov. Prekladom to však len začína – každý projekt prispôsobujeme špecifikám daného segmentu a lokalizujeme ho podľa kultúrnych a jazykových zvyklostí cieľovej krajiny, aby váš e-shop pôsobil prirodzene a autenticky na každom trhu.
Zákaznícka podpora je kľúčovým prvkom budovania dôveryhodnej značky, pričom naši skúsení špecialisti komunikujú so zákazníkmi v ich rodnom jazyku. Poskytujeme podporu v 14 jazykoch a zabezpečujeme dostupnosť od 8. do 16. hodiny, čím zvyšujeme pozitívnu zákaznícku skúsenosť naprieč všetkými kanálmi. Zákazníci môžu využiť telefonickú linku s lokálnym číslom, e-mailovú komunikáciu, ako aj live chat a sociálne siete.
Manažment vratiek vám pomôže získať spokojných zákazníkov tým, že im umožní jednoducho vrátiť neželaný tovar alebo vyriešiť reklamáciu na pár klikov. Zefektívnite proces vratiek a reklamácií pomocou automatizácie, ktorá zrýchli vybavovanie a odbremení vašu zákaznícku podporu. Všetky vratky môžete spravovať v jednom CRM systéme, pričom prepojenie so službou Zberné miesta zabezpečí okamžitý prístup k potrebným informáciám už pri prevzatí tovaru v zahraničí.
Zberné miesto pre vrátený tovar zabezpečuje efektívne a cenovo dostupné riadenie reverznej logistiky bez potreby dodatočných investícií do infraštruktúry. Vďaka lokálnym adresám na prijímanie vráteného tovaru a reklamácií získate dôveru zákazníkov na úrovni miestnych e-shopov kdekoľvek v Európe. Navyše, okamžitá evidencia zahraničných balíkov a zadanie potrebných informácií do nášho CRM systému umožňuje vybaviť zákaznícke požiadavky už v deň prijatia zásielky, čím zrýchlite celý proces a zvýšite spokojnosť svojich zákazníkov.
Stačí si vybrať a kontaktovať vášho favorita kliknutím na tlačidlo nižšie. Radi vám poradíme aj v prípade, ak ešte neviete, čo presne hľadáte či potrebujete na rast vášho podnikania za hranicami Slovenska.